Gigantisch logo x Cookies op keukengigant.nl

Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven van onze websites, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij maken gebruik van functionele, analytische en marketing cookies. Zo zorgen we ervoor dat we persoonlijke content kunnen laten zien. Als je geen toestemming geeft voor deze cookies, dan kan dit een negatief effect hebben op de functies van de website. Door te klikken op weigeren worden alleen functionele cookies geplaatst. Als je wilt dat onze website goed werkt, dan kunt u de cookies accepteren. Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Accepteer

MAATWERK VOOR DE SCHERPSTE PRIJS

INMEET- & MONTAGESERVICE

TOPKWALITEIT - 5 JAAR GARANTIE

VANAF 2004 ALTIJD TEVREDEN KLANTEN

  085 2102353
klantenservice | gesloten

Klantenservice Keukengigant.nl

Onze klantenservice

Heb je een vraag, opmerking of moet er een wijziging worden doorgevoerd in jouw bestelling? Onze klantenservice helpt je graag verder! 

Bereikbaarheid Keukengigant.nl

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00 uur. 
Mailen kan altijd.

  • 085-2102300
  • Info@keukengigant.nl 


Offerte en speciale vragen

Lukt het niet om de gewenste producten via de website samen te stellen of heb je speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je jouw wensen omschrijft. Onze collega's nemen de offerte in behandeling en sturen de aangepaste versie binnen enkele werkdagen per e-mail naar je toe!  

Bestelinformatie

Prijzen

Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.

Persoonlijk advies

Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze maatwerk producten? Bezoek dan één van onze showroom of maak gebruik van onze inmeetservice. Onze adviseurs komen met alle plezier bij jou thuis, voorzien je van advies, meten de gewenste ruimte(s) in en stellen een vrijblijvende offerte op! Onze inmeetservice bedraagt €25,-. 

Let op: in de showroom van Purmerend worden geen producten van Keukengigant tentoongesteld. 

Klacht melden 

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens wat mis gaat. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk proberen op te lossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvang je van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf jouw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd het bestelnummer en de aankoopdatum.

Klachten kunnen gemeld worden middels één van de onderstaande manieren:  

  • per mail: info@keukengigant.nl. Hierbij willen we je vragen om de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven met bijhorend beeldmateriaal 
  • bespreek jouw klacht telefonisch met onze klantenservice  085 - 210 23 00
  • per brief. Deze kan gestuurd worden naar

    Gigantisch B.V.
    Nijverheidsweg 10
    1442 LD Purmerend NH

Indien wij er niet samen uitkomen is het altijd mogelijk om de klacht of het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Reviews

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.